ORTOPEDIA REGENERACYJNA

Ortopeda Wrocław, Ortopedia, Osocze bogatopłytkowe, Regeneris, Stawy, Ścięgno, Kolano, Łokieć

Ortopedia regeneracyjna to zabiegi stymulacje naturalne procesy naprawcze, odbudowę chorych tkanek

MNIEJ TABLETEK – SZYBSZY EFEKT!

Zamiast unieruchomień, zastrzyków ze sterydów, czy zażywania niesteroidowych leków przeciwzapalnych oferujemy następujące zabiegi, których celem jest stymulacja naprawy uszkodzonych tkanek:

OSOCZE BOGATOPŁYTKOWE

Metoda wykorzystuje najbogatsze naturalne źródło czynników wzrostu – płytki krwi. Za pomocą specjalnego zestawu w 5 minut odseparowujemy z probówki Twojej krwi koncentrat płytek. Płytki wstrzyknięte w chore tkanki stymulują procesy naprawcze. Osocze bogatopłytkowe silnie stymuluję naprawę uszkodzonych ścięgien, mięśni, więzadeł, chrząstki, czy kości. Uzyskujemy szysze i bardziej stabilne efekty! Szybszy powrót do aktywności!

osocze, ortopeda wrocław, ortopedia wrocław, dobry ortopeda wrocław, regenris, łokieć tenisisty, osocze bogatopłytkowe

KWAS HIALURONOWY

Iniekcje dostawowe kwasu hialuronowego łagodzą objawy i przyspieszają procesy naprawcze. Już po pierwszym zastrzyku w chory staw uzyskujemy istotną redukcję objawów bólowych. Kwas hialuronowy jest ważnym składnikiem wszystkich struktur pozakomórkowych i jest obecny w w stosunkowo wysokim steżeniu w chrząstce stawowej i płynie stawowym. Zmiany zachodzące u chorych na chorobę zwyrodnieniową stawów powoduja zmniejszenie ilości kwasy hialuronowego w płynie stawowym. Do korzystnych efektów działania kwasu hialuronowego należy min.  wzmocnienie „poślizgu”powierzchni chrzastki, jak również nasilenie  metabolizmu chrzastki i hamowanie procesu miejscowego zapalenego.

Wywiad w Gazecie Wyborczej na temat ortopedii regeneracyjnej:

Dermamed ORTPEDIA ORTOPEDA WROCŁAW REGENERIS, osocze, ortopeda wrocław, ortopedia wrocław, dobry ortopeda wrocław, regeneris, łokieć tenisisty, osocze bogatopłytkowe